torsdag 23 april 2009

Flyttdag

Att flytta måste ju oxså ge lite motionspoäng, hjälper mina föräldrar och har kånkat, packat & burit idag. Roligare saker kan man ju ha för sig när solen strålar utanför fönstret men men ska inte klaga, det finns ju värre saker :-)

Dagens matintag:
Frulle:
Lika som igår

Lunch:
Grov smörgås (absolut inte bra, men var tvungen att fp i mig ngt snabbt och jag var ju ej hemma)

Middag:
Senapsfylld kyckling i savoykål - Supergod

Mellis:
Nix, det blev det inte heller idag :-(

Imorgon blir en bättre dag, jag LOVAR, det enda som krävs är PLANERING

1 kommentar:

  1. jag slarvar med mina middagar och luncherna ibland men det är planering som gäller. precis som du säger . Undrar om man skulle ha liksom en liten skrivbok där man planerar lite bättre . Jag har ratat den dära hållkollen tyvärr. Skriver bara in mina steg...

    Vi ses !

    SvaraRadera